Металеві конструкції з чорного металу, це те без чого зараз не може обійтись жодний будівельний майданчик. Вони в себе включають велику кількість малогабаритних та великогабаритних конструкцій такі як: ангари, складські приміщення, навіси, козирки, драбини, сходи, накривки приямок, пандуси, перильні огородження (сходових маршів, терас, балконів, парапетів, вхідних груп, пандусів, холодних переходів та інші.), поручні, обрамлення ліфтових порталів, облицювання колон та багато інших.
Якщо метал, який застосовується у виготовленні металевих конструкцій не великої товщини, ми використовуємо напівавтоматичне зварювання із застосуванням вуглекислого газу. Цей процес відбувається за допомогою наплавлення обмідненого дроту на зазори між частинами металу. Великий плюс такого зварювання, це те що зварювальний шов виходить досить обережний, деталі не деформуються і практично не залишається шлаків та бризків. Але є і недоліки такого зварювання, метал належно не прогрівається та зварювальний шов не достатньо великий, і цей варіант не підходить, коли зварюється між собою метал великою товщиною. Отже в таких випадках ми переходимо на перевірений часом електрод, що завжди дає якісний зварювальний шов.
Щоб захистити металеві конструкції від впливу агресивної навколишньої середи та утворення на них іржі чи корозії, зазвичай застосовують метод гарячого цинкування (гальванічне цинкування). Гаряче цинкування відбувається шляхом занурення металу у розплав цинку за температурою близько 450 °С. Таким чином, розплав цинку стає частиною поверхневої структури сталі, формуючи міцний шар сплаву цинку і заліза, який твердіше основного металу, а також зовнішнього захисного шару чистого отверділого цинку. Це унікальний процес, що забезпечує тривалий захист металевих конструкцій від корозії на терміни в залежності від місця застосуванням металевих конструкцій:
- у промисловому середовищі 65 років;
- у тропічній середовищі 70 років;
- у приміській середовищі 85 років;
- у заміській середовищі 120 років.
Фарбування металевих конструкцій за звичай відбувається за допомогою покриття їх двома шарами ґрунту ГФ-021 (або аналогом), товщиною покриття 15-20 мкм та двома шарами фарби ПФ-115 (або аналогом), товщиною покриття 18-23 мкм. Також велику кількість металевих конструкцій все частіше починають фарбувати методом порошкового (полімерного) фарбування. У процесі фарбування заряджені частинки порошку «прилипають» до металічної деталі і тримаються там до запікання виробу у камері при температурі від 140 до 200 °C. Це дозволяє якісно пофарбувати металеву конструкцію без дефектів та надати їй захист від корозії на багато років. Але є і свої недоліки у такому методі, зазвичай камери для запікання мають не великі розміри і габаритні конструкції туди не вміщаються. Таку проблему можна вирішити за допомогою розділення габаритної металевої конструкцій на окремі частини, які будуть з'єднуватися між собою за допомогою болтового кріплення.
Якщо металева конструкція довго лежала на відкритому середовищі або металопрокат прибув з металобази у неналежному вигляді і на ньому є сліди іржі, то перед будь-яким методом фарбування її треба обробити механічним чи автоматичним впливом для позбавлення від неї. При не великій кількості іржі, метал обробляється рідиною для видалення іржі або за допомогою шліфувальних приладів. При значній кількості іржі на металевій конструкції, зазвичай пробігають до піскострумного обробки. Це холодна абразивна обробка металевих виробів, шляхом очищення її поверхні піском або іншим абразивним порошком, який випускається на поверхню металу під великим тиском повітря.